top of page

Kargo ve Teslimat:

Paket teslimatı

Kargo ücretiniz ne kadar?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz için kargo ücretimiz 100 TL'dir.

500 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Siparişimi sizden teslim alabilir miyim?

Siparişinizi mağazadan teslimat seçeneğini seçerek 1439 Sokak No: 16- 18 Alsancak/Konak/ İZMİR adresinden teslim alabilirsiniz. Mağazadan teslimat işlemi ücretsizdir.

Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo ve MNG Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır. Hafta içi Saat 16.00'ya kadar verilen siparişlerde aynı gün kargo hizmetimiz bulunmaktadır.

Aynı gün kargo siparişler belirli kotalar dahilinde ve siparişin verildiği zamana göre hazırlanmaktadır. 

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılmamaktadır.

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatillerde Yurtiçi Kargo teslimat yapmamaktadır.

Resmi tatillerde aynı gün kargo hizmetimiz bulunmamaktadır.

Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?

Sanal mağazadan almış olduğunuz ürünler, Alsancak/Konak/İzmir'de bulunan adresimizden sevk edilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir konfirmasyon sms/mail yönlendirmekteyiz. Bu sms/mail içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Yurt içi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, kargo firmaları belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir. Elden aynı gün teslimatlarında adresinizde bulunmadığınızda siparişiniz bir sonraki iş günü kargoya verilir.

Ürünümün teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim?

Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır. Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgisi ve gönderi kodu mail ile bildirilmektedir.

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Kargo şubelerine ulaşamıyorum ne yapmalıyım?

Kargo sorunları için G&More Botique Müşteri Hizmetlerinden (08508072870) ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

bottom of page